miercuri, 17 septembrie 2008

16 septembrie 2008

Ieri am fost extrem de "rautza" (cum zice tatyi). Nu am vrut sa merg la somnic de dupa amiaza si am terorizat-o pe makababa. De bubu nu mai zic, i-am cam scos ochii din cap. Asta este, daca ei nu stiu ca pe mine ma dor dintisorii (pe care inca nu-i am)... caninii vreu sa zic. Daca am noroc o sa creasca si astia deodata. Ca am mai avut odata norocul sa-mi cresca simultan patru dinti si patru maselute.
Poate o sa ma intrebati cum de scriu la varsta mea. Ei bine, nu stiu eu sa vorbesc, dar am descoperit tastatura "dezafectata" a unui calculator si m-am pus pe butonat cu maini si cu picioare. Delatfel nici pe manyi nu o las sa lucreze singura la taste cand lucreaza. Ce? numai ea? Este loc pentru toata lumea! D'aia are tastatura atatea butoane.

Niciun comentariu: