marți, 23 septembrie 2008

Suspectez, deci exist

Aseara i-am facut marea onoare lu' makababa sa o rebotez. Acum o cheama din nou makaba.
Tot ieri am iesit cu manyi si cu buii la plimbarica pe langa casa si m-am intalnit din nou cu Lori. Si cu mama ei. Si cu Pufy. Si cu o gramada de castane, care mai de care mai murdare. Cand m-a adus manyi sus am inceput sa bag viteza, ca sa demonstrez ca nu mi-e somn si ca eu pot sa mai stau si daca vor ei, pot sa doarma ca am eu grija de ei. Pana sa vina tatyi de la calculator, de dincolo, cred ca totusi am adormit uitandu-ma la televizor. Cel mai mult mi-au placut reclamele. Mai ales alea cu japitele alea doua guralive, care se impart pe aceeasi gura si care de fiecare data sparg balonul.
Dimineata m-am trezit la 8 si jumatate. Nu stiu cum am ajuns in patutul meu, dar am un suspect. Asta ca tot am vazut ieri filme politiste. Acuma urmeaza sa demarez cercetarile si dupa ce suspiciunile se vor confirma sau infirma sa stiu pe cine sa imi vars naduful. Ca alta varianta de pedeapsa vad ca nu am. Dar preventiv, am facut putin taraboi cand a plecat tatyi la luku, ca m-a lasat pe olita si cu makaba langa mine. V-ati prins, pe el il suspectez, chiar daca ieri facea pe ranitul si zicea ca are entorsa. Nu stiu ce-i aia, asa ca nu-l cred.

Niciun comentariu: