joi, 18 septembrie 2008

Cum sa ne testam parintii

Aseara nu am vrut sa dorm, conform obiceiului, asta dupa ce nici ziua nu am dormit deloc. Ce sa-i faci? asa e cand "inmuguresc" caninii. Bineinteles ca a fost prilej de etalat tot arsenalul de scancete, gemete si plansete cu suspine, plus cateva priviri triste si pline de lacrimi. Pe manyi am reusit sa o termin prima. M-a pus in pat cu interdictia de a ma catara pe margine, la care s-a adaugat si obligativitatea de somn. Normal ca am refuzat si am plans si mai tare. Tatyi se pregatea sa se uite la meci, asa ca i-a venit ideea sa ma ia si pe mine, daca tot imi place sa ma joc cu mingea. I-am si aratat cat de mult imi place, dar el a incercat sa ma convinga ca la ora aia si mingea doarme. Pai atunci de ce se pregateau nenii aia la televizor sa joace fotbal? Mingea lor nu doarme? Sau era un meci inregistrat. Oricum, daca tot am reusit sa scap din prizonieratul patutului meu, am decis sa stau cumiiiiiiiinte langa tatyi si sa nu zic nici "mac", indiferent de cat de plicticos ar fi meciul. Din pacate nu am prins fluierul de inceput pentru ca tatyi m-a fentat! Mi-a aranjat frumos un colt de canapea ca sa stau "comod". Si am stat atat de comod incat am adormit instant. Dar m-am razbunat mai pe dimineata, cand m-am dezmeticit ce am patit. Am dat desteptarea cu strigatul de lupta consacrat: "MAAAAAAAAAANYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII". Toti au fost drepti, inclusiv tatyi, cel care ma fentase cu cateva ore mai inainte. Nu l-am intrebat cum s-a terminat meciul, dar m-am pus sa-i testez vigilenta. Am protestat pana m-a lasat in patul cel mare, langa el. Cum manyi era dincolo si lucra ceva la calculator, mi-am putut pune planul diabolic in aplicare fara probleme. Am inchis ochisorii sa vad ce face. Se facea ca doarme. M-am facut si eu ca dorm. Mai deschideam din cand in cand ochii sa vad daca doarme sau se face mai departe. Am tras pe urma cu coada ochiului pe dupa suzeta. Dormea, dar de ce sa risc, am mai asteptat putin si pe urma m-am pus in miscare. Putin cam brusc, dupa cum am realizat mai tarziu, drept pentru care am cazut din pat, in ciuda tuturor pernelor pe care le-a pus pe langa mine. Evident nu fusese vigilent! L-am prins. Inca un prilej pentru plansete si strigat tare de tot "MAAAAAAAAAAAAAAANYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII". M-a luat el in brate, dar ca sa fie razbunarea completa, am vrut doar la manyi. Pe urma m-a pus iar in pat langa el, dar dupa ce i-am aratat slabiciunile m-a cam furat somnul, insa am facut o ultima proba a vigilentei lui: m-am lipit strans de mana lui ca sa nu poata pleca fara sa simt. Dar din nou m-a tradat, fiindca a plecat tiptil. Mi-a zis makababa ca a plecat la luku, fiindca asa trebuie ca sa aiba bani (ce or fi si aia?) sa poata cumpara Pampers pentru mine. Hmmmm! Pai la magazin am vazut ca pune in cos ce are nevoie, apoi merge la o tanti si ii arata si ei ce a luat, dupa care plecam acasa.

Niciun comentariu: