miercuri, 17 septembrie 2008

De unde si pana unde?

Poate ca va intrebati de ce se cheama blogul meu "Bulina Atomica". Ei bine, tatyi imi spune "bulina", iar partea cu atomicul vine din starea mea de miscare perpetuua si browniana (am auzit ca nenea asta a descoperit ceva legat de miscarea haotica). Am avut de ales intre numele de "bulina atomica" si "Taz cel mic" (pentru cei care nu se uita la desene animate, Taz e diavolul tazmanian care se invarte ca un titirez si mananca tot ce-i sta in cale - ca si mine). Bineinteles ca am ales sa fiu bulina, pentru ca eu nu sunt dracusor ci un copil fooooooaaaaaarte cuminte. Doar ca familia ma caracterizeaza altfel. Pacat de ei. Pana nu-si schimba parerea o sa ii las lati pe toti si o sa-i inec de praf in urma mea (de la sprinturi).

Niciun comentariu: