luni, 22 septembrie 2008

O noua saptamana de sarbatoare

Uite ca a mai inceput o saptamana de odihna.... asta dupa ce in weekend am muncit cu spor. Adica i-am muncit cu spor. Si ce bine ma siiiiimt !!! Au mai invatat sa inteleaga din ce spun eu. E asa de bine! Desi parca mai bine era cand doar le aratam ce trebuie sa faca pentru mine. Era mai economic, nu faceam atata efort. Asta este. Imbatranesc si ei. Le e tot mai greu sa ma inteleaga prin semne, asa ca trebuie sa ma cobor si eu la mintea lor.

Am fost duminica la makababa acasa, in Giici (astia mari ii spun Giris). Si am vazut pisicutele. Hmmmm. Parca a mea e mai frumoasa. Si mai mare. Am facut o inspectie scurta a curtii cu garda de onoare: de o parte makababa, de alta bubu. Acuma incep sa-mi dau seama cat de important poti sa fii daca te pazeste cineva. Ca si pe nenea ala care se uita crucis si rade sinistru. Basescu parca.... Si el are paza din toate partile, dar uneori mai iese si singur in oras, asa cum incerc si eu, dar nu ajung sa deschid poarta cu cheia sau nu nimeresc yala.

Bine ca s-a terminat cu ploaia, nu de alta dar ma mai scoate tatyi si bubu la plimbare si ma intalnesc iar cu Pufi si Lori. Mamaaaaa, ce dor mi-a fost de ei!!! Cum nu mai aveam pe cine sa salut cu "aghm!", am exersat acasa cu tatyi, dar el nu stie adincimea si implicatiile acestui salut specific. Ieri m-am intalnit dimineata si cu Lori, ne-am jucat putin. Mi-a dat cateva castane, pe care urgent le-am indesat in buzunare sa nu ma vada cineva. Dar m-a vazut tatyi si atunci am inceput sa joc putin teatru facand pe nedumerita, ca si cum n-as sti cum au ajuns la mine.

Azi dimineata am reusit sa insel vigilenta lu' manyi si a lu' tatyi. M-am trezit la 7 si jumatate, dar de data asta nu au mai reusit sa ma fenteze sa adorm la loc. He-he, s-o creada ei ca in fiecare zi e duminica! Ca sa arat cat sunt de hotarata sa nu ma las dusa de nas, nu am mancat tot lapticul de dimineata. (Nu stiu cum pot astia sa-i spuna "lapte" cand termenul consacrat e "ptlea". Nu vor sa invete deloc cele cateva cuvinte pe care totusi ma sinchisesc sa le zic.) Ca sa fiu sigura, nu am vrut sa-l las pe tatyi sa se schimbe ca sa mearga la luku, nu de alta, dar pe manyi am ratat-o, ca era gata schimbata cand m-am trezit. Asa ca am intrat dupa el si in baie, iar dupa ce in fine s-a schimbat, l-am tinut de mana pana m-a dus jos la bubu, pe care l-am si scos la plimbare.

Azi am de gand sa imi fac de cap. Eu cred ca am inceput cu dreptul, nu?

P.S. I-am auzit pe manyi si pe tatyi discutand cu buii ca trebuie musai sa cumpere un scaun de masina pentru mine. Ma intreb in cat timp vor reusi sa-mi cumpere si masina, nu de alta dar mi-e tare greu sa astept dupa ei. Pana atunci, de cate ori mergem undeva unde sunt masinute sau scutere, incerc din rasputeri sa-i fac sa inteleaga ce doresc, dar se pare ca nu pot sau nu vor sa inteleaga. Mai incerc si o sa va spun cu ce rezultat.

Niciun comentariu: