marți, 16 septembrie 2008

Saru'manaaaaaaaaa !!!

Asa m-au invatat parintii ca e frumos: sa saluti frumos pe toata lumea. Si asta fac.
Saru'manaaaa frumooooos!
Dar sa ma prezint inainte de toate. Ma numesc Andreea-Maria, mami imi spune "iubire", tati imi spune "bulina". In schimb eu le spun "tatyi" si "manyi". Mai sunt si bunicii din partea lu' manyi. Lu' buni ii spun "buii", iar lui bunu ii spun "bubu". Pe bunicii ceilalti ii vad mai rar ca am inteles ca merg la "luku". Mai putin bunu, care merge cu baston. Tot cu noi mai sta din cand in cand si mama lu' buii, careia ii spun "makababa". Asta e putin mai complicat cum am ajuns sa-i spun asa: la inceput ii spuneam simplu "maka", pentru ca manyi ii spune "maica", dar de aici am inceput sa ma joc putin cu ea si i-am spus apoi "makaba"; "makababa" a devenit in ultimele zile, mai ales cand am observat ca nu mai tine pasul cu mine cand fug de ea.

M-am hotarat sa-mi fac blog, pentru ca si tatyi are. Sic!
In zilele care urmeaza am sa va prezint cum imi tratez eu familia, asta si pentru ca am timp din cauza vremii nefavorabile (cum zice la televizor). Sau cum zice "bubu" ca iar s-a schimbat frontu'. Pana maine, numai bine!

Niciun comentariu: