luni, 27 octombrie 2008

Chiotele toamnei

Am auzit că "tatyi" a facut ceva sport periculos ..... ceva cu "cară-te". Până aci toate bune şi frumoase, dar sambătă noaptea am vrut să văd cât e de adevărat. Auzind eu că ăştia care au făcut "cară-te" se pot apăra din orice poziţie la orice ora din zi şi din noapte, am încercat o schemă îndelung studiată anterior pe pielea lu' "manyi", "buii" şi "makaba", anume o lovitură bine ţintită cu piciorul în capul numitului. Şi a mers. Era să-l las lat pe "tatyi", care totuşi a mai putut să se ridice din pat după lovitură, chiar dacă era 5 dimineaţa. Deci nu s-a putut apăra aşa cum zic specialiştii ăia de la TV. Dar adevărul e că nici eu nu l-am nimerit chiar cum trebuie. Mai exersez...poate că bărbia nu e un punct aşa de slab cum se spune!

Niciun comentariu: