joi, 9 septembrie 2010

Vacanta de vara

Anul asta, parintii mei au decis ca la mare nu mai mergem din cauza de inghesuiala (nu stiu unde au vazut ei anul trecut asa ceva la Costinesti in luna septembrie) si de buget redus. Partea cu bugetul redus le-am rezolvat-o eu: am plans la fiecare chiosculet unde se vindea ceva, dar mai ales la cele cu "suveniruri" si jucarii. A! dar nu v-am aspus unde am fost! La Praid! La "muntele de sare"!

Care au fost lucrurile care mi-au placut cel mai mult in salina de la Praid sunt, in ordine:

- sarea: am si inventat cu taty un ritual la coborarea in salina ce consta in a pune un deget pe perete si apoi a gusta sarea;

- locurile de joaca: cel mai mult mi-a placut la topoganul gonflabil;

- televizorul cu desene animate.





P.S.: A mai scris si taty pe tema vacantei de anul asta. Puteti citi aici si aici.


Niciun comentariu: