joi, 14 octombrie 2010

Am o noua pasiune!

Si pasiunea asta se cheama "nunta". Am fost la trei anul asta si mi-a placut foaaaarte mult. Cel putin la ultima, cea a unchiului Cata, am dansat una-intr-una. Pana la ora patru dimineata. Ca sa nu o eclipsez total, am dansat de cateva ori alaturi de mireasa. Asta asa, ca sa o bage si pe ea lumea in seama. Asa de bine m-am distrat incat cred ca jumatate din albumul de nunta si din filmari sunt cu mine. Credeti ca degeaba mi se spune Bulina Atomica?
A fost frumos, i-am dansat pe mamy, taty si buni-Vania pana le-a iesit limba de-un cot. Cu greu m-am lasat dusa acasa, dar am inteles ca mamy si taty vor sa se trezeasca a doua zi... Am lasat de la mine de data asta!
Voua va plac nuntile?
Pana va ganditi, ia uitati aici dovezi:
Am fost centrul atentiei chiar si la masa mirilor.

Niciun comentariu: