miercuri, 28 octombrie 2009

Ce am mai citit

Dupa cum spuneam, taty a primit pentru mine o carticica de la editura "Cartea Copiilor", ca sa mi-o citeasca. Nu m-am lamurit daca stie citi, pentru ca a fost bunu' sa o ridice, iar el cum e un copil ceva mai mare nu a mai putut astepta pana seara si a desfacut-o si mi-a citit-o.
E vorba despre 12 ursuleti, care merg la scoala si fac o prajiturica pentru a o vinde celor ce doresc, la bazar. Am aflat cu ocazia asta cum ar trebui sa arate programul la scoala. Partea cu urcatul in pom mi-a placut, pana cand am aflat de albine. De la albine imi place mierea dar nu si intepaturile, asa ca m-am speriat putin. Imi place in schimb de Jackie, singura fetita dintre cei 12 ursuleti, care face cam ce fac si eu: prostioare! E plina de personalitate si de idei. Mai mult nu va spun ca stric farmecul povestii, dar mai ales morala.
Acuma astept sa vad cand o sa imi citeasca pana la urma taty, nu de alta dar pe carticelele cu poze ma stiu uita si singura.

Niciun comentariu: