joi, 28 mai 2009

Surprize-surprize!!!!!!

Ieri când m-am trezit după somnicul de amiază, am avut parte de o surpriză de proporții uriașe (cam 4 metri lungime și 2 înălțime). Am primit de ziua lu' taty și a lu' buni-bania (ex-buii) un "popogan" dotat și nu două leagăne. Până taty și cunu-conel (ex-bubu) și-au dat cu ciocanul peste degete să monteze minunăția, eu m-am învărtit pe lângă ei să le dau indicații prețioase.
După ce a fost gata montat, l-am rugat pe taty să îl ajute și pe Blaky să urce, că și el e copil și l-am văzut eu cum tănjește să se dea.
Astă noapte am visat că cineva îmi fură frumusețea de "popogan", iar taty spune că am alergat în somn după hoț, plângând și implorîndu-l pe nemernic să nu strice fericirea unui copil frumos și deștept ca mine. Cu ocazia asta i-am testat lui Blaky abilitățile de câine de pază. Are!

2 comentarii:

Anonim spunea...

sa-l toceasca sanatoasa:-))

Andreea Maria spunea...

Mulțumesc frumos!

Abia aștept să vină ziua lu' cunu-conel și a lu' mamy ca să văd ce primesc atunci...